Friday, March 11, 2011

终于考完试了
最近很多事情发生

1.我的婆婆去世了
2.考试考得很累
3.要搬家了

婆婆去世了 我感到不开心
不知道为什么
虽然 我很累
又要考试 又要回乡下拜拜婆婆

刚刚我记得Uncle 来讲我
因为 我post了一个status
Although a little tired =) but I'm enjoyed this 3 days..



 Did u really enjoy these 3 days? Won't u feel guilty of what have u commented?! Do u know what is "kachok"? If u don't know, ask your dad. By Uncle Sang
 
walao
what happen
 
i reply back my uncle
 
the enjoy mean can familiar with my relative lah. == not feel happy lah. i also feel unhappy for this thing.i know kachok is what no need to ask my dad..
 
then he reply me
 O..... Then u should be careful of your word choice
 
why why why
why you will think like that
我是这么的不孝吗
不用什么事情
都把我daddy 拿出来讲的
我就是不喜欢我的FB add or accept my relative loh
乱乱想东西
 
我知道我和爸爸那家的亲戚不是很熟
可是 我都尽量 去和他们 be friend
我真的不知道怎样去和他们沟通啊
 
Tsunami 今天在日本发生了
我也很担心 担心 担心
很多事情烦啊
 
不写了没有心情

No comments:

Post a Comment